Witamy w naszym e-sklepie
  • Nie masz jeszcze konta w Alllstar International? Zarejestruj się
  • Zaloguj się
    Zaloguj się
Koszyk
0
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Regulamin

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez strony www.allstarpolska.pl
    Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    1. w przypadku pierwszych składanych w naszym sklepie zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Realizację kolejnych zamówień rozpoczynamy natychmiast po ich otrzymaniu.
    2. Zamówienie może zostać anulowane przez pracownika sklepu bez podawania przyczyny.
  4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Paragon lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu.
    Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
    Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny, e-mailem pod adresem cieplowska@wp.pl i potwierdzeniu telefonicznym.
  8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  9. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
    Przesyłki dostarcza:
    DPD - przesyłka kurierska, czas dostawy 1-2 dni robocze
  10. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    1. przy odbiorze: należność pobiera kurier;
    2. przelewem bankowym na konto sklepu.
  11. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie by używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony .

    Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania kompletnego zwrotu towaru wraz z paragonem lub podpisaną kopią faktury korygującej, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  12. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
  13. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzysta ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
     W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką kurierską na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.  
    Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub kopię faktury.
    Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
    W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, ponosi klient, a w przypadku procedury DOA (wada wykryta w ciągu 10 dni od dostawy do klienta) sklep.
  14. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim .
  15. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  16. Zamawiając towar w naszej firmie udzielają Pastwo pełnomocnictwa na nabycie w Pastwa imieniu usługi transportowej od firmy kurierskiej oraz upoważniacie nas do poniesienia związanych z tym kosztów i zobowiązujecie się je pokryć.
    Istnieje możliwość odwołania powyższego pełnomocnictwa - prosimy o przesłanie stosownej informacji mailem. W przypadku odwołania pełnomocnictwa do ceny wysyłki firmy kurierskiej doliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23%
 
 
Copyright © 2024 Allstar Uhlmann Polska Magdalena Ciepłowska
strony internetowe zabrze
created by